4 Aralık 2011 Pazar

Bu paraları sana versem, bana 1 saatini ayırır mısın BABA? 

     

   Adamın biri işten yorgun argın gelmiştir. 7 yaşındaki çocuğu babasını evin içinde karşılar ve babasına: 

   "-Baba sen 1 saatte kaç para kazanıyorsun?" diye sorar. 

   Babası çok yorgun olduğu için, "-Bu seni ilgilendirmez." der. 

  Ama çocuk ısrarla, "-Lütfen babacığım bilmek istiyorum." der. 

  Babası en sonunda "1 saatte 20 dolar kazanıyorum." der. 

  Çocuk bunun üzerine: "-Peki bana şimdi 10 dolar verir misin?" der. 

  Babası biraz sinirlenir ve der ki: "-Oğlum işin gücün yok mu? Derhal odana."

  Çocuk masum bir şekilde odasına gider. Babası yemeğini yiyip biraz dinlendikten sonra çocuğun odasına giderek çocuğuna: "-Biraz önce sana bağırdığım için özür dilerim, belki paraya ihtiyacın vardır." der ve 10 dolar verir. 

  Çocuk 10 doları alır ve yastığının altındaki paraları da çıkarır. 

  Babası bunu görünce "Paran olduğu halde benden para istemeye utanmıyor musun?" der. 
 
  Çocuk der ki "-Babacığım sen 1 saatte 20 dolar kazanıyorsun, al bak, burada 20 dolar var. 

   Biraz eksik olduğu için senden 10 dolar istedim. Şimdi 20 doları tamamladım. Bu senin 1 saatlik kazancın.

“Şimdi bu paraları sana versem bana 1 saatini ayırır mısın BABA?"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder